Bárcsak ne tettem volna meg…

Számtalan olyan helyzet van mögöttünk, amik ha eszünkbe jutnak, összeszorul a mellkasunk, és belénk hasít a szomorúság:
  • ‘Bárcsak ne tettem volna meg…’,
  • vagy ‘Bárcsak megtettem volna!’

Nekem is van jó néhány ilyen emlékem, mindkét verzióból 🙁
Pontosan tudom, hogy nem szabad teret engednem az ilyen jellegű maró gondolatoknak, hiszen elveszik tőlem, a csak a jelenben felhasználható teremtő erőmet.
Minél többször, és minél hosszabb ideig engedem, hogy uralkodjon felettem az önostorozásért felelős mumus, annál több boldog jövőt vesz el tőlem.
.

Vállalkozónőként sok feladat vesz körbe, amit tudnom kell menedzselni.

Az egyik legégetőbb és legfontosabb ezek közül, a napi szintű megjelenés a közösségi média felületeken, mégpedig izgalmas, hasznos és a követőimet támogató posztokkal. Valljuk be, ez talán a legnehezebb feladat, amit le kell gyűrnünk.

A napok úgy tudnak elmenni egymás után, hogy észre se vesszük, és már el is telt 3-4, mire érdemben megjelenünk a közösségi felületeken. Ez pedig azért veszélyes, mert ha azt az értéket, ami nálam és a vállalkozásomban van nem tudom folyamatosan megmutatni, akkor a leendő ügyfeleim nem fognak tudni rólam, és azt se fogják tudni, hogy a megoldás a problémájukra vagy a vágyukra, nálam található.
Mindketten veszítünk.
  • Veszít az ügyfél, mert nem oldódik meg helyzete (legyen az vágy, vagy legyen az probléma)
  • Veszítek én, hiszen nem épül a hitelességem, nem jutok el a leendő ügyfelekhez, ráadásul bevétel sem generálódik a vállalkozásomban.

Ami segíthet ezen – legyen szó a vállalkozásodról, vagy a magánéletedről -, az az, hogy tudatosan elkezdesz tervezni.

Pl. a tartalomgyártás során nem egy végeláthatatlan folyamatban gondolkozol, hanem blokkokban: heti, havi, negyedéves blokk
  • Legyen célja a heti posztolásodnak.
  • Legyen célja a havi posztolásodnak.
  • Legyen célja a negyedéves posztolásodnak.
Természetesen a célok összefüggésben lehetnek, támogathatják egymást. Sőt, az az igazán jó, ha egy nagy egységet alkotnak.
.

Mondok erre neked egy példát.

A fő cél a bevételem növelése. Értékesíteni szeretném a ‘Szívből jövő szokásátalakítás’ mentor programomat, ami január 10-én indul.
Kitűzött cél: 30 fővel induljon el.
Most október 12-e van, tehát 2 és fél hónap áll a rendelkezésemre, ennek a projektnek a kivitelezésére.
.
Ahhoz, hogy minél több emberhez el tudjak jutni, érdekes posztokkal kell megjelennem napi szinten.
.
  • Az első 2 hét célja, hogy olyan tartalmakkal jelenjek meg, amik könnyen emészthető, és megosztásra buzdítja az embereket (humoros, kedves, szívhez szóló). Ezzel elkezdem tanítani a közösségemet az interakcióra.
  • A 3. hétben szintén jelen vannak a könnyed tartalmak, de már 1-2 elgondolkoztató írással is érkezem.  A cél még mindig az, hogy az aktivitást növeljem (hozzászólás, megosztás), aminek hatására az organikus elérés elkezd megnőni, és még több embernek megmutat az aktuális közösségi média algoritmusa.
  • A 4. héttől a könnyed tartalmak mellett megjelenik 1-2 poszt erejéig a képzéshez kapcsolódó téma. Még nem mélységeiben, csak könnyed módon.
  • Az 5. héttől kezdem el intenzívebben megmozgatni az emberek érzelmeit, és sorra bemutatom a problémákat, a fájdalom pontokat. Többségében lesznek az érzelmekben megmozgató írások, és 2-3 könnyed poszt lesz közte.
  • A 6. héttől a fájdalompontos posztok mellett megjelennek a vágyott állapotot megmutató írások. Tehát van a probléma, és mutatom az ideális állapotot, és elkezdem promotálni a képzést. Bekerül a “korán kelő kedvezmény”, ami sürgető érzést ad az embereknek.
  • És maradt még 4 hetem a kezdésig. Ez soknak tűnhet, de valójában ez a 4 hét pillanatok alatt el fog repülni. Itt célzott marketinggel megyek tovább, figyelve arra, hogy könnyed tartalmakkal lazítsak a nyomáson. 

Biztos vagyok benne, hogy te is érzed, mennyire más így posztolni és jelen lenni a közösségi média felületeken.

Ez a 10 hét nem egy végeláthatatlan “posztolnom kell” fíling, hanem a egy céltudatos, erővel és energiával feltöltött időszak.
.
📌 van konkrét cél
📌 van konkrét dátum
📌 és vannak mérföldkövek, és visszacsatolás
.
Valójában egy jól felépített coaching folyamat az egész. 😉
Bízom benne, hogy sok hasznos információt találtál ebben a bejegyzésben, amit a javadra, a vállalkozásod javára tudsz fordítani!
.
.
~~~
❤️ Ha tetszett, küld el másoknak,  és a gondolataidat 💬 írd meg nekem hozzászólásban.
.
.
Ha pedig 𝘀𝗲𝗴í𝘁𝘀é𝗴𝗲𝘁 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗲𝘁𝗻é𝗹 𝗸𝗮𝗽𝗻𝗶 𝗮 𝗸ö𝘇ö𝘀𝘀é𝗴𝗶 𝗺é𝗱𝗶𝗮 𝗳𝗲𝗹ü𝗹𝗲𝘁𝗲𝗱 𝗼𝗿𝗴𝗮𝗻𝗶𝗸𝘂𝘀 𝗲𝗹é𝗿é𝘀é𝗻𝗲𝗸 𝗳𝗲𝗹𝗽ö𝗿𝗴𝗲𝘁é𝘀é𝗯𝗲𝗻, akkor ezt mindenképp nézd meg: Vállalkozónők Szövetségben
.
.

Szeretettel,
Melinda

 

 

 



Önismeret Nőknek és Vállalkozónőknek

 

E-mail: melinda[kukac]eletorom-onismeretnoknek.hu

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük